۱۰۰۰ بسته فرهنگی و معیشتی هدیه بچه مسجدی های کانون شهید باکری به محرومین و سیل زدگان 

۱۰۰۰ بسته فرهنگی و معیشتی هدیه بچه مسجدی های کانون شهید باکری به محرومین و سیل زدگان 

تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: هم زمان با نیمه شعبان اعضای کانون شهید باکری با همکاری طلاب حوزه علمیه و اعضای گروه جهادی اقدام به توزیع بسته های فرهنگی و معیشتی در بین خانواده های نیازمند مناطق محروم و سیل زده پنج شهرستان جنوبی کرمان می کند.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن نیمه شعبان گفت: بزرگداشت نیمه شعبان و ابراز شادی، تعظیم و بزرگداشت شعائر اسلامی است و این عید فرصتی برای برقراری ارتباط قلبی و معنوی با امام زمان (عج) می باشد.


مدیر کانون شهید باکری روستای هیرشاه آباد بیان کرد: هر سال در این ایام و به مناسبت عید نیمه شعبان در این کانون جشن می گرفتیم اما امسال با توجه به شیوع کرونا امکان برگزاری جشن نیست بنابراین تصمیم گرفتیم که هزینه جشن را خرج خرید اقلام فرهنگی، خوراکی و بهداشتی کنیم و این اقلام را به مناسبت میلاد امام زمان (عج) در بین خانواده های محروم پنج شهرستان جنوبی کرمان و سیل زدگان توزیع کنیم.

 

 




وی افزود: بیش از یکهزار بسته فرهنگی و معیشتی آماده سازی شده است که با همکاری اعضای کانون، طلاب حوزه علمیه و بچه های گروه جهادی و در قالب کاروان شادی بین خانواده های نیازمند، کودکان و نوجوانان این شهرستان ها توزیع خواهد شد.

 

 


حجت الاسلام خاوری اظهار کرد: قصد داریم روز نیمه شعبان در شهرستان رودبارجنوب، سیستم صوتی را بر روی خودرو نصب کرده و در سطح شهر و روستاها مولودی پخش کنیم.


مدیر کانون شهید باکری اضافه کرد: همچنین قبل از نیمه شعبان به مناطق سیل زده این شهرستان و بخش جازموریان می رویم و این مناطق را با نصب پرچم، پوستر و بنر تزئین خواهیم کرد.


وی در خصوص هدف از انجام این فعالیت ها، عنوان کرد: خواستیم در این روز شادی را به خانواده های نیازمند و به ویژه به کودکان و نوجوانان مناطق محروم و سیل زده زهکلوت و رودبار جنوب هدیه دهیم تا آنها برای لحظاتی هر چند کوتاه تلخی و ویرانگری سیل  را فراموش کرده و به آنها شادی، امید و انگیزه را هدیه دهیم.
 

پایان پیام/ 586